Hakkımda

Uzman Fizyoterapist
İsmail PALALI

Uzman Fizyoterapist İsmail PALALI Afyon Kocatepe Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünü 2. likle bitirerek mezun oldu. Lisans eğitimini İstanbul’da Türkiye’nin önde gelen hastanelerinde (Cerrahpaşa Tıp, İstanbul Tıp, Acıbadem vd.) klinik stajları sonrası tamamladı.
10 yıla yaklaşan meslek hayatında ağırlıklı olarak kas-iskelet sistemi ağrıları, ortopedik hastalar ve spor fizyoterapisine ilişkin farklı hasta gruplarıyla çalıştı.
5 yılı Afyon, 2 yılı Mersin olmak üzere Özel hastane ve dal merkezlerinde fizik tedavi ve rehabilitasyon ünitelerinde kurucu ve sorumlu Fizyoterapist olarak çalıştı.
Afyon da marka değeri olan birçok termal otelin spa, hidroterapi ve fizyoterapi merkezlerine danışmanlık hizmet vererek, yurtdışı ve yurtdışı hasta takibini yaptı.
Mersin de birçok milli sporcunun performans ve yaralanmalarına ilişkin danışmanlıklarında bulunarak, spor sakatlıkları ile ilgili tedavi süreçlerine katıldı.
2018 yılında Yüksek lisans eğitimini Gaziantep Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Anabilimdalı’nda bitiren İsmail PALALI, Lisansüstü anlamda ileri manuel terapi yöntemleri, osteopati, psikonöroimmünoloji, bantlama yöntemlerine ilişkin Türkiye de eğitim alan ilk fizyoterapistler arasındadır. Ortopedik Manuel Terapi, Dorn Terapi, Mckenzie Programs, Grasthon Teknik, Harmonic movement technic(Eyal Lederman), Pain Neuroscience Education (Nörobilim Ağrı eğitimi) sertifikasyon programlarını tamamlamıştır.
Ağrı, ortopedik rehabiltasyon ve spor yaralanmaları ile ilgili sempozyum, kongre ve mesleki kurslara katıldı.
2019 da başladığı doktora eğitimine İstanbul Sağlık Bilimleri Üniversitesi’nde tez aşamasında devam etmektedir. 2018 den bu yana memleketi olan Şanlıurfa da Harran Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak görev yapmaktadır.
Kronik ağrı, Ağrıların ameliyatsız tedavisi, nörobilim ağrı eğitimi, bilişsel davranışçı terapi, ortopedik rehabilitasyon, sporcu rehabilitasyonu alanlarında yenilikleri güncel literatürde takip ederek, bu alanda bilimsel çalışmalarını sürdürmekte ve bu çizgide danışanlarına rehberlik etmektedir.
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon yöntemlerini kullanarak bütüncül bir bakış açısı ile hastaların gereksiz ilaç kullanımı, gereksiz ameliyat ve gereksiz tedavilerde yıpranmasını önlemeyi amaçlayarak yaşam kalitelerinin artırılması için fonksiyonel bir fizyoterapi yaklaşımını benimsemektedir. Şanlıurfa Teknokentte kurduğu FİZYOARGE KLİNİK, SAĞLIK TEKNOLOJİLERİ, EĞİTİM VE DANIŞMANLIK şirketi bünyesinde araştırma, geliştirme ve teknolojik fizyoterapi yaklaşımlarına yönelik çalışmalar gerçekleştirmektedir.
Akademisyenlik ile klinisyenliğe birlikte devam ederek hem yetiştirdiği öğrencilerine hem de hastalarına faydalı olmak için Şanlıurfa da hizmet etmeye devam etmektedir.